Alytaus r. Daugų Vlado Mirono gimnazija

Erasmus+ projekto idėjos – darželio grupėje

Vykdant Erasmus+ projektą ,,Darni ir vieninga mokykla šiandien - sėkmingas gyvenimas rytoj”, Alytaus r. Daugų Vlado Mirono gimnazijos mokytojų komanda dalyvavo kursuose “All Children Are Special: Strategies for Behaviour Management for Children with Special Needs“ Malagoje (Ispanija). Kursų metu pedagogai gilino žinias apie elgesio valdymo strategijas ir įvairių gebėjimų vaikų ugdymo metodus.

Grįžusi iš mokymų, projekto dalyvė nusprendė kai kuriuos praktinius metodus pritaikyti ir darželio grupėje, organizuodama kūrybišką edukacinį renginuką šešiamečiams vaikams. Užsiėmimų metu vaikai gaminosavo pasąirjausmų žemėlapį. Pokalbio metu kartu buvo aptarta, kam suaugusiesiems reikalingas pasas, kaip jis atrodo ir kokį pasą vaikai kurs patys.

Užduotis buvo pateikta keliais etapais: „nuotrauką“ pasui turėjo nupiešti šalia sėdintis draugas. Nors ši veikla pareikalavo nemažai pastangų, vaikų piešiniai džiugino kūrybiškumu. Aptarimo metu mažieji analizavo, ar draugas tiksliai juos pavaizdavo. Kitoje užduotyje vaikai piešė, ką mėgsta valgyti ir koks filmukas jiems patinka.

Vėliau vaikai kūrėtos dienos jausmų žemėlapį. Užduotis buvo pritaikyta mažiesiems – didesnėse širdelėse jie žymėjo keturis pagrindinius jausmus ir jų spalvas: laimingas, linksmas, liūdnas ir piktas.

Norėdama sustiprinti vaikų savireguliacijos bei motorinius įgūdžius, pedagogė pritaikė pratimą„Greitis“, kuris lavino girdimąjį suvokimą, reakciją ir gebėjimą laikytis instrukcijų. Vaikai aktyviai dalyvavo ir puikiai jautė savo judėjimo ritmą bei kryptį.

Programą finansuoja Europos Sąjunga. Pateikta nuomonė yra tik autoriaus(-ių) ir ji nebūtinai atspindi Europos Sąjungos ar Švietimo mainų paramos fondo narių požiūrį. Nei Europos Sąjunga, nei dotaciją teikianti institucija už tai negali būti laikoma atsakinga.

Autorius:
Rasa Kartanienė

Nuotraukos:
Rasa Kartanienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas