Logopedėmis gimnazijoje dirba
23 kabinetas
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Daugų Vlado Mirono gimnazija |
Daugų ikimokyklinio ugdymo skyrius |
Namų mokymas |
Pietūs |
Pirmadienis |
9.40 – 11.40 |
8.40 – 9.40 15.33 – 16.53 |
11.40 – 14.33 |
10.35 – 11.05 |
Antradienis |
8.55 – 16.15 |
|
10.35 – 11.05 | |
Trečiadienis |
9.40 – 14.25 |
8.25 – 9.40 | 14.25 – 17.18 | 10.35 – 11.05 |
Ketvirtadienis |
12.00 – 16.20 |
8.20 – 11.30 | 11.30 – 12.00 | |
Penktadienis | 8.00 – 13.35 |
|
10.35 – 11.05 |
Dirba Alovės skyriuje 205 kabinete
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pietūs |
Pirmadienis |
|
|
Antradienis |
12.10 – 14.20 |
|
Trečiadienis |
|
|
Ketvirtadienis |
|
|
Penktadienis | 10.45 – 11.45 12.10 – 14.45 |
Kontaktai
Mobilusis +370 667 59 323
Informacija
Darbo tikslas - šalinti ir koreguoti kalbos ir komunikacijos sutrikimus, konsultuoti mokytojus, tėvus sudarant ugdymo programas specialiųjų poreikių mokiniams.
Pagrindinis tikslas ugdant specialiųjų poreikių mokinius - padėti suvokti dorines, socialines, vertybes, parengti gyvenimui, bendruomenėje, padėti išmokti elgesio normų, kurios leistų savarankiškai ir, kiek įmanoma, pilnavertiškai įsitraukti į visuomenės gyvenimą.
Svarbu: mokyti mokymosi strategijų, savęs valdymo būdų, bendraamžių pagalba, kompiuterio naudojimas, praktiškas žinių pritaikymas. Šios pateiktys primins mokytojui, kokie metodai yra EFEKTYVŪS.
Logopedo funkcijos
- Įvertina mokinių kalbos raidos ypatumus, nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, specialiuosius ugdymosi poreikius.
- Numato pagalbos teikimo vaikui, mokiniui būdus, metodus bei formas bendradarbiaudamas su mokytojais, tėvais (globėjais), kitais su vaiku ir mokiniu dirbančiais specialistais, švietimo pagalbos įstaigomis, Šiaulių pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais.
- Sudaro individualiąsias, pogrupines ir grupines specialiųjų poreikių mokinių kalbos ugdymo programas, jas taiko;
- Šalina specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus.
- Konsultuoja mokytojus, specialiųjų poreikių mokinių tėvus (globėjus) ir kitus asmenis dėl pagalbos šalinant kalbos problemas.
- Rengia ir naudoja pagalbos teikimo procese specialiąsias mokymo priemones, skirtas specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų lavinimui, taikydamas logopedijos naujoves.
- Šviečia mokyklos bendruomenę aktualiais kalbos raidos, kalbos neišlavėjimo ar sutrikimų prevencijos ir jų šalinimo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais, formuoja mokyklos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų poreikių mokinius.
- Inicijuoja ir įgyvendina prevencines veiklas, projektus kartu su vaiko gerovės komisija ir mokyklos taryba.
- Tvarko ir pildo darbo dokumentus.
- Planuoja ir derina su mokyklos direktoriumi metinės veiklos prioritetus ir pagal juos teikia pasiūlymus VGK planui.
- Rengia ataskaitas, raštus, įsakymų ir kitų vidaus dokumentų projektus, susijusius su logopedo veikla.
- Dalyvauja direktoriaus sudarytų nuolatinių ir laikinųjų komisijų darbe, teikia reikalingą informaciją bei pasiūlymus.
- Vykdo kitus su mokyklos veikla susijusius nenuolatinio pobūdžio direktoriaus pavedimus.
Užduotys logopedinėms pratyboms ir ne tik 2022-2023 m. m.
Mokiniams naudinga pasipraktkuoti
- T ar D? 1-4 kl
- I-Y diferenciacija 1-4 kl.
- L-R diferenciacija 1-4 kl
- P-B diferencicija 1-4 kl.
- Parink tinkamą žodį, skirk O-UO sakiny 1-4 kl., 5-7 kl.
- Paukščiai - žodynui ir tarčiai 1-4 kl.,5-7 kl.
- Garsinė analizė raidžių ir garsų nuoseklumas 1-4 kl.
- Žodynas - žodžio sąvokos ir žodžių daryba 1-4 kl.
- Sakinio sudarymas, jo ribos.1-4 kl., 5-6 kl.
- Apibendrinančios sąvokos, žodyno turtinimas 1-4 kl.
- „Ąžuolas 1“ įrašyti žodį 3-4, 5-8 kl.
- „Ąžuolas 2“ E-Ė diferenciacijai 3-4, 5-8 kl.
- „Riešutinė“ 3-4, 5-8 kl.
- Antonimai 2-5 kl.
- Antonimai 2-5 kl.
- Antonimai. „Žirgų lenktynės“ 3-4, 5-8 kl.
- Antonimai. Tik žodžiai 3-4, 5-8 kl.