Patirtis kursuose Maljorkoje: 4 C’s – Communication, Collaboration, Creativity and Critical Thinking
- Paskelbta: 2025-07-08
- Kategorija: Projektinė veikla
Vos pasibaigus mokslo metams, turėjau unikalią galimybę tobulinti savo profesines kompetencijas Maljorkoje, Palmos mieste dalyvaudama kursuose „4 C‘s: Communication, Collaboration, Creativity and Critical Thinking“. Į šiuos mokymus išvykau gavusi Nacionalinės švietimo agentūros finansavimą, vykdant projektą „Tęsk: ateik, tobulėk, prisidėk!“.
Per penkias intensyvias mokymų dienas kartu su dalyviais iš Lenkijos, Latvijos, Kroatijos, Vengrijos, Danijos gilinomės į tai, kaip ugdyti XXI amžiaus įgūdžius tiek savyje, tiek savo mokiniuose. Pirmąją dieną daug dėmesio skyrėme kūrybiškumui – išmokau atpažinti skirtingus kūrybinio mąstymo stilius, taikyti netradicinio ir lateralinio mąstymo metodus bei skatinti „flow“ būseną, kai idėjos kyla laisvai ir natūraliai.
Antrąją dieną gilinomės į efektyvią komunikaciją. Praktiškai mokėmės tiek žodinės, tiek neverbalinės komunikacijos subtilybių, stiprinome empatiją, asertyvumą, mokėmės aktyviai klausytis bei įveikti bendravimo barjerus. Ypač vertingos buvo konkrečios technikos – „sugedusi plokštelė“, „AŠ pranešimai“, kurios praverčia tiek kasdieniame darbe, tiek sprendžiant sudėtingesnes situacijas.
Trečiąją dieną akcentavome bendradarbiavimą ir problemų sprendimą. Išmokau naujų būdų, kaip skatinti taikų ir konstruktyvų bendradarbiavimą klasėje, kaip valdyti konfliktus, stiprinti mokinių savivertę bei kurti draugišką atmosferą. Taip pat gilinomės į Rosenbergo nesmurtinės komunikacijos principus ir socialinių įgūdžių programas.
Ketvirtoji diena buvo skirta kritiniam mąstymui – aptarėme, kaip skatinti mokinius kelti klausimus, analizuoti stereotipus, reklamas ir istorinius faktus, kad jie gebėtų formuoti argumentuotą nuomonę. Sužinojau daug praktinių metodų, kaip klasėje skatinti diskusijas ir refleksiją.
Mokymai baigėsi diskusijomis apie tai, kaip visus šiuos įrankius taikyti praktiškai, planuojant kūrybiškas ir kritinį mąstymą lavinančias pamokas. Turėjome galimybę pristatyti savo planus, gauti grįžtamąjį ryšį ir pasisemti idėjų iš kitų dalyvių.
Šalia intensyvios mokymų programos laukė ir turininga kultūrinė dalis. Aplankiau įspūdingą Palma katedrą – La Seu, pasivaikščiojau siauromis senamiesčio gatvelėmis, iš kurių atsiveria vaizdas į jūrą, o Bellver pilies bokštai atvėrė įstabų panoraminį vaizdą į visą miestą ir uostą.
Šie kursai man suteikė ne tik naujų žinių ir praktinių įrankių, bet ir įkvėpimo dar labiau skatinti mokinių kūrybiškumą, sąmoningą bendravimą, bendradarbiavimą bei kritinį mąstymą – įgūdžius, kurie šiandien ypač reikalingi sparčiai besikeičiančiame pasaulyje.
Mokytoja Stasė
-
- Paskelbta: 2025-06-28
- Kategorija: Projektinė veikla
Tikriausiai įdomu, ko mokytojai išmoko Maltoje. Paskaitykite ir kitiems papasako... -
- Paskelbta: 2025-06-05
- Kategorija: Projektinė veikla
Daugų Vlado Mirono gimnazija vėl turi galimybę kelti savo kvalifikaciją užsienyj... -
- Paskelbta: 2025-05-28
- Kategorija: Projektinė veikla
Alytaus r. Daugų Vlado Mirono gimnazijos mokytojos gegužės 19–23 dienomis d... -
- Paskelbta: 2025-05-19
- Kategorija: Projektinė veikla
Projektas ,,Mamyte, šoku tik Tau“. Vaikams patinka šokti, dainuoti, vaidinti. -
- Paskelbta: 2025-05-10
- Kategorija: Projektinė veikla
Europos dienai paminėti Alytaus r. Daugų Vlado Mirono gimnazijos MEPA komanda ši... -
- Paskelbta: 2025-04-23
- Kategorija: Projektinė veikla
Alytaus r. Daugų Vlado Mirono gimnazijoje atnaujintų erdvių atidarymas. -
- Paskelbta: 2025-04-03
- Kategorija: Projektinė veikla
Vykdant projektą Erasmus+ „Darni ir vieninga mokykla šiandien - sėkmingas gyveni... -
- Paskelbta: 2025-03-31
- Kategorija: Projektinė veikla
Įgyvendinamas projektas „Švietimo pagalbos ir koordinuotai teikiamų paslaugų užt...