Daugų pradinukai mokosi tyrinėdami

  • Paskelbė : Jurga Diksienė
  • Paskelbta: 2019-03-01
  • Kategorija: Aktualijos

Svarbus pradinio gamtamokslinio ugdymo aspektas – gamtamoksliniai tyrimai pradinėje mokykloje. Alytaus r. Daugų Vlado Mirono gimnazija dalyvauja Švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo aprūpinimo centro ir VšĮ Centrinės projektų valdymo agentūros vykdomame projekte „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“ (projekto kodas Nr. 09.1.3-CPVA-V-704-02-0001). Mokykloje įkurta Gamtos mokslų laboratorija. Vykdydamos LL3 pokyčių projekto veiklas pradinių klasių mokytojos daug dėmesio skiria aktyviems mokymosi metodams ir mokymui (-si) netradicinėse aplinkose. Per neformalaus ugdymo „Tyrinėtojai“ užsiėmimus 3 - 4 klasių mokiniai eksperimentuoja, tyrinėja, stebi, analizuoja ir atlieka įvairius bandymus susijusius su jų aplinka ir patirtimi.

Vis dažniau kalbama apie tai, jog svarbu išeiti iš klasės, peržengti mokyklos ribas, pamatyti tai, kas mus supa, atrasti galimybių ugdytis gamtoje ir iš gamtos, kad mokymasis taptų išties įdomia, patrauklia veikla kiekvienam šiuolaikiniam vaikui. Todėl mokytojai įvairias pamokas veda netradicinėse erdvėse - kaip gamtos mokslų laboratorija, lauko klasė, mokyklos biblioteka, muziejus, miesto parduotuvė, parkas, ežero pakrantė. Pamokos neįprastoje aplinkoje skatina mokinių motyvaciją; plečia akiratį Mokiniai neįprastoje jiems aplinkoje mokosi dirbti kūrybiškai, stiprėja bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai, atliekama daugybė praktinių užduočių, suteikiančių žinių, „smagios“ patirties ir komandinio darbo džiaugsmo.

 

Vita Vitkauskienė

Daugų Vlado Mirono gimnazijos

pradinių klasių mokytoja metodininkė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos