Specialiąja pedagoge gimnazijoje dirba
28B kabinetas
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietūs |
Nekontaktinis laikas |
Pirmadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
|
Antradienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
9.00 – 12.00 |
Trečiadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
9.00 – 12.00 |
Ketvirtadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
|
Penktadienis | 8.00 – 16.30 | 12.00 – 12.30 |
|
Kontaktai
Informacija
Visi esame skirtingi ir turime skirtingus įgimtus ar įgytus mokymosi poreikius, todėl kiekvienam reikalinga skirtinga pagalba, padedanti tiek mokytis, tiek ugdyti mokymosi, socialinius, pažintinius ir kt. gebėjimus. Specialiojo pedagogo tikslas – teikti specialiąją pedagoginę pagalbą vaikams, turintiems mokymosi sunkumų, padėti jiems įsisavinti ugdymosi turinį.
Specialiojo pedagogo darbas padeda įvairių ugdymosi poreikių turintiems vaikams ugdyti individualius gebėjimus, individualiai pritaikant ugdymo turinį, metodus, priemones ir aplinką. Šių specialistų dėka dauguma mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, gali sėkmingai mokytis įprastose mokyklose.
Uždaviniai
- Pastebėti ir nustatyti mokinių specialiuosius ugdymosi poreikius ir juos tenkinti.
- Padėti sudaryti kuo palankesnes ugdymosi sąlygas specialiųjų poreikių turintiems mokiniams, kurti saugią ir draugišką aplinką.
- Diferencijuoti ugdymą atsižvelgiant į skirtingus mokinių ugdymosi poreikius bei gebėjimus.
- Skatinti mokinių saviraišką, pasitikėjimą savimi, įtraukiant juos į grupinę veiklą.
- Stiprinti mokytojų, tėvų (globėjų, rūpintojų) gebėjimą ugdyti mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių.
Specialiojo pedagogo funkcijos
- Atlieka pedagoginį mokinių vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms bei įvertina pažangą mokykloje.
- Bendradarbiauja su mokytojais, specialiųjų poreikių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, Šiaulių miesto PPT specialistais, numato ugdymo tikslus ir uždavinius bei jų pasiekimo būdus ir metodus, ir juos taiko.
- Padeda specialiųjų poreikių mokiniams įsisavinti ugdymo turinį (spec. pedagogo kabinete ar klasėje) ir lavina jų sutrikusias funkcijas.
- Pataria mokytojams, kaip pritaikyti spec. poreikių mokiniams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, individualizuoti ir pritaikyti bendrąsias programas.
- Teikia metodinę pagalbą mokytojams, spec. poreikių mokinių tėvams ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese, ir juos konsultuoja.
- Tvarko ir pildo dokumentaciją.
- Dalyvauja mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje.
Kitos darbo kryptys
- Su mokiniais dalyvauja rajoniniuose, respublikiniuose konkursuose.
- Atnaujina informaciją gimnazijos svetainėje, ruošia metodines priemones.
- Vadovauja studentų praktikai (studentams pasirinkusiems specialiosios pedagogikos studijas).
- Dalyvauja Lietuvos ir rajono specialiųjų pedagogų ir logopedų organizuojamose metodinėse veiklose.
Dokumentai
Specialusis pedagogas | Atnaujinta | Dydis | ||
---|---|---|---|---|
Rekomendacijos tėvams auginantiems vaikus turinčius įvairiapusių raidos sutrikimų | 2024-06-20 21:15:18 |