Rekomendacijos

REKOMENDDACIJOS

Aiškus garso tarimas

Garso automatizavimui sakiniuose.: sugalvoti sakinių (4 etapas), pasakojimų, eilėraščių su šiuo garsu ir tik tada kontroliuokite garso tarimą vaiko kalboje (5 etapas). Visiems nemalonu, kai juos pertraukia, stabdo ar liepia pakartoti žodžius, todėl kartu su vaiku sugalvokite, kaip jam priminsite naujo garso tarimą. Kai kuriems vaikams padeda prisegti ženkliukai su nupiešta raide š, kitiems lengviau išmokti, kai mama ar tėtis taisyklingai pakartoja jų ištartus žodžius. Vaikai labai išradingi ir gali pasiūlyti jiems priimtiniausią sprendimą.

Rišli kalba ir taisyklinga gramatinė sandara

Naudokitės gimnazijos tinklapyje pateiktomis pagalbos priemonėmis ,,Pagalba mokiniams ir tėvams“- ,,Logopedas. „ skiltyje. Neužmirškite šnekinti, šnekėti, šnekėtis!!!

Rašymo klaidos- praleidžia, sukeičia, painioja

Pasigaminkite painiojamų garsų  raidžių korteles. Diktuokite žodžius, prašykite, kad pakeltų tą raidę, kurios garsą girdi. Tai multisensorinis būdas, jis labai pasiteisina. Taip lavės klausa ir regimasis suvokimas. Ieškokite tekstuose su nurodytais rašmenimis žodžių ir žymėkite spalva,  grupuokite į dvi grupes, ,,žaiskite mokyklą“

Autorius:
Rasa Kartanienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas