Kelionė į Augustavą

• Paskelbta: 2017-06-12
  • Kategorija: Renginiai

Kelionė į Augustavą

Ankstų birželio 6-osios rytą mes, II ag klasės mokiai, mūsų tėveliai ir grupelė gimnazijos mokytojų išvykome į Augustavą - vieną iš gražiausių Lenkijos pasienio su Lietuva miestų.

Aplankėme atkurtą senovės baltų genvietę - jotvingių ir prūsų gyvenvietę. Čia grožėjomės neįprastais vaizdais: originaliais mediniai nameliai, medine pilimi, akmenimis klotu baseinu, ramybe dvelkiančiu aukuru, prūsų ir jotvingių pilkapiais.

Pasiklausę įdomių gyvenvietės įkūrėjo pono Petro pasakojimų, važiavome į istorinę vietą prie Vygrių ežero, kur Vygrių bažnyčios ir Kamaldulių vienuolių vienuolyno balti stogai praskaidrina miškų žalumą. Apžiūrėjome visą pastatų kompleksą, kuriuose yra Jono Pauliaus II biblioteka, svečių namai, kūrybinių darbų centras. Vienuolyno kriptoje palaidota apie 40 eremitų vienuolių, o pačioje kriptoje yra mirties šokio freska, kurioje vaizduojama giltinė, kviečianti vienuolį šokti.

Augustavo mieste dar XIX a. pirm. pusėje buvo nutiestas Augustavo kanalas, jungiantis Vyslos ir Nemuno upes. Mes plaukėme laivu Augustavo ežerynais ir įveikėme kanalo šliuzus.

graži ir įspūdinga kelionė. Daug pamatėme ir sužinojome. Ačiū!