Metų klasės kelionė į Anykščius

• Paskelbta: 2016-06-21
  • Kategorija: Renginiai

Metų klasės kelionė į Anykščius

Birželio 8 dieną keliavome į Anykščius. Tai tolima kelionė, važiuodami autobusu mes, 8b klasės mokiniai, dar labiau susibičiuliavome, pažinome vieni kitus.

Atvykę į Anykščius pirmiausia mes aplankėme Siauruko muziejų. Sužavėjo sena stilinga stotis, sužinojome, kas buvo laikoma prekių sandėliuose, vaikštinėjome sena, akmenimis grįsta aikšte. Vėliau keliavome į Anykščių Šv. Apaštalo evangelisto Mato bažnyčią, kopėme į jos apžvalgos aikštelę, įrengtą bažnyčios bokšte. Užkopę išvydome nuostabų Anykščių kraštovaizdį.

Mūsų kelionė tęsėsi Kalitos kalne. Visi leidomės su rogutėmis nuo kalniukų, smagiai leidome laiką su bendraklasiais, o kai kurie mūsų klasės drąsuoliai pasileido salto nuo Kalitos! Kelionę tęsėme Cosmos Paukščių take. Tai unikali ir vienintelė vieta, kurioje galima panirti į kosmosą, sustoti akimirkai ant Galaktikoskrašto ir pažvelgti į begalę žvaigždžių...

Dar aplankėme Laimės žiburį. Legenda byloja, kad sugalvojus norą reikia tris kartus apeiti Laimės žiburį ir tas noras išsipildys. Mes taip ir padarėme... Tikimės, kad mūsų visų norai išsipildys!

Na, o mūsų kelionė baigėsi Lajų take. Smagiai pasivaikščiojome, pasigrožėjome įspūdingais Anykščių vaizdais, gal kiek ir padrebėjome iš baimės, mat aukšta labai....

Taip pat pamatėme Puntuką - didžiausią akmenį Lietuvoje.

Kelionė buvo labai šauni! Už ją dėkojame projekto „Metų klasės" organizatoriams. Juk mes tapome METŲ KLASE ir laimėjome šią kelionę! Stengsimės ir kitus metus laimėti!

Taip pat už šią puikią kelionę dėkojame savo auklėtojai Daivai Laniauskienei.