Kelionė į Lenkiją

• Paskelbė :
  • Paskelbta: 2014-05-27
  • Kategorija: Renginiai
Linksma ir įdomi kelionė į Varšuvą

Puikiai nusiteikę gegužės 11dieną 7-11 klasių mokiniai iš Daugų Vlado Mirono gimnazijos ir senosios Varėnos A. Ryliškio vidurinės mokyklos išvyko į vieną gražiausių miestų Varšuvą.

Autobuse klegėjo mokinių balsai, nuotaika buvo puiki, autobuse skambėjo gražiausios lietuviškos dainos irvadovių palinkėjimai, kad ši kelionė būtų nepamirštama.

Pirmoji stotelė- vienas gražiausių Europoje parkų ir rūmų ansamblis - karališkas Lazienkas, jis dar vadinamas rūmais ant vandens. Žavėdamiesi rūmais ir labai gražiai sutvarkyta aplinka, net nepastebėjome, kaip ištirpo laikas ir turėjome keliauti toliau.

Vėliau apsilankėme moderniausių Europoje technologijų muziejuje. Čia mums laikas neprailgo. Jame svajonės ir stebuklai tapo realybe. Per 5 minutes galėjome išmokti groti muzikos instrumentais, pakilti į orą skraidančiu kilimu, atsidurti žemės drebėjimo centre, prabilti žvėrių balsais, sudalyvauti įdomiausiuose eksperimentuose ir susipažinti su nuoširdžius jausmus turinčiais robotais.

Pasivaikščioję „Koperniko mokslo centre"važiavome į viešbutį pailsėti ir atgauti jėgas prieš kitos dienos ekskursiją miesto senamiestyje.

Antrąją dieną dar linksmiau nusiteikę susiruošėme pratęsti ekskursiją pėsčiomis po ypatingo grožio senamiestį.Atrodo neįtikėtina, jog po Antrojo pasaulinio karo Varšuva buvo sulyginta su žeme, ir vėliau jos senamiestis atstatytas taip, kad 1980 metais buvo įrašytas į UNESCO paveldo sąrašą.

Senamiestyje puikavosi Barbakano gynybinės sienos, senojo Turgaus aikštė, gotikinė Šv. Jono katedra, kurioje būdavo karūnuojami Lenkijos karaliai, o požemiuose palaidoti žymiausių lenkų palaikai.Nuo rūmų aikštėje esančios Zigmanto III-ojo Vazos kolonos keliavome Karališkuoju traktu. Atstatytuose Karalių rūmuose aplankėme kultūros ir meno lobynus. Taip pat pamatėme ir antrąją karalių rezidenciją bei milžinišką Vilanovo rūmų ir parko ansamblį.

Įvykdę savo kelionės tikslus ir kupini įspūdžių, nutarėme trumpai sustoti vienoje iš Lenkijos prekybos centrų. Turėdami valandėlę laisvo laiko nepamiršome ir lauktuvių artimiesiems.

Smagu, kad galėjome aplankyti tokią gražią mūsų kaimyninę šalį, kurioje gausu nuostabių muziejų, eksponatų, rūmų ir svarbiausia galėjome tuo pasidžiaugti visi kartu.Manau, daug kas pritars, kad ši kelionė tikrai buvo nepamirštama.

Greta Arlauskaitė, Gabija Truncytė, Goda Strimaitytė, Edita Lasevičiūtė (Iag kl.),