Alytaus r. Daugų Vlado Mirono gimnazija

,,Pasakų painiava“ baigėsi

  • Paskelbė: Jurga Diksienė
  • Paskelbta: 2018-06-29
  • Kategorija: Aktualijos

 Alytaus r. Daugų Vlado Mirono gimnazijos Daugų ikimokyklinio ugdymo skyriuje, Komunikacijos kompetencijų ugdymo projektas, trukęs- 3 mėnesius- nuo kovo iki birželio mėnesio, pasibaigė.           

,,Vieną kartą gyveno...., seniai seniai......,buvo toks ponas“.... Kaip įprastai mūsų ausims skamba šios pasakų pradžios, bet  neįprastai- dažnam vaikui. Šiuo renginiu siekė parodyti, kad  skaityti   pasakas namuose su vaikais- tai galimybė patiems pabūti  vaikais. Labai naudinga  prisiminti ir savo vaikystės pasakas. Todėl   į visas darželio veiklas įtraukė tėvus. Jų  ,,namų darbai“-   atlikti  įvairias artikuliacinio aparato, pirštų mankštas,  žaisti žaidimus, sekti pasirinktas pasakas namuose, klausti,   ko mokėsi darželyje.

3 grupės pasirinko po pasaką, kurios kontekste 3 mėnesius vyko įvairios veiklos: ,,Dangus griūva,“, ,,Trys paršiukai“, ,,Raudonkepuraitė‘“.

Pasirinktų pasakų kontekste vyko logopediniai, muzikiniai užsiėmimai, grupių veiklos.  Mokėsi teisingo garsų tarimo kūrė  piešinius, rinko ir dainavo dainas apie veikėjus, šoko.   ,,Pirštų teatre“ lavino smulkiąją motoriką, imitavo veikėjus ir veiksmus pirštų bei rankų judesiais.

Priešmokyklinukai skaitė pasaką   ,,Trys paršiukai“ ir su tėveliais gamino   namelius   bei surengė  parodą. 2 grupės vaikai piešė geometrines figūras  ir iliustravo pasaką ,,Raudonkepuraitė“. Pasirinko ne tokią baisią  pastarosios pasakos animaciją, sudarytą iš  dviejų (Trijų paršiukų ir Raudonkepuraitės)    pasakų.  Sukūrė ir pritaikė naujų užduočių ir žaidimų: ,, Kas čia šneka?“ ,,Parodyk gyvūną“, ,,Kaip kas kalba?“, ,,Labirintas“. Kartojo pasakų turinį, mokėsi skirti veikėjų kalbą, teisingai tarti  garsus. 1 grupės ,,aktoriai“, tėvelių padedami, pagamino kaukes ir parodė ,,Dangus griūva“ vaidinimą  kitoms grupėms.

 Šeimos dienos šventėje   tėvai  galėjo išbandyti save įvairiose veiklose. Jie grojo ritmo  sutartinę įvairiais muzikos instrumentais,  o žaidimai ,,Pratęsk pasaką“, ,,Surask pasakos namus“ sukėlė daug teigiamų emocijų.

 Daugeliui  žiūrėti filmuką, klausyti sekamos pasakos, prisiminti turinį  buvo iššūkis. Tad pabūti čia  ir dabar buvo   naudinga  visomis prasmėmis.  Viską, ko mokėsi , ką sukūrė projekto metu, kartojo .

Dėkojame visiems dalyviams. Kitąmet turėsim vėl atpainioti ,,Pasakų painiavą“ arba kitą   ,,.... painiavą“..... Svarbu teigiamas požiūris ir  bendraminčių komanda.

Parengė logopedė Rasa Kartanienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
4. 11.05 - 11.50
  • 1. 08.00 - 08.45
  • 2. 08.55 - 09.40
  • 3. 09.50 - 10.35
  • 4. 11.05 - 11.50
  • 5. 12.00 - 12.45
  • 6. 12.55 - 13.40
  • 7. 13.50 - 14.35
  • 8. 14.45 - 15.30
Iki atostogų liko
  • dien.
  • val.
  • min.
  • sek.
Socialinio ir emocinio ugdymo programa finansuojama projekto „Saugios aplinkos mokykloje kūrimas II" Nr.09-2.2-ESFA-V-729-03-0001 lėšomis